lördag 6 mars 2010

Måste bara säga HERREGUD!

Ja, för alla er som har längtat efter en bok, i kanske 3 dagar, ( men det har känts som 3 ÅR!) , vet exakt hur det känns när man  har den i handen, luktar på den, bläddrar igenom den.. Och sedan.. Det bästa av allt:
Att man borrar ner näsan i den och börjar läsa.. ahh.. Det är vad man lever för... eller vad säger ni?

Okej, som ni nog har förstått, så har jag läst ut Kimberlie-ett nytt liv!
Jag höll den i händerna vid ungefär 7, halv 8.
Det är verkligen vannsinigt vilken känsla det är att få Kims böcker i handen..
Känslan går  Inte att beskriva med ord...
Och när man läser boken... herregud vad det bubblar inombords då..
Är det bara jag som har denna känslan?
Jag som hade bestämt att jag skulle ta det lungt med läsningen, läsa 4 kapitel per dag..
Men samma sak hände som med alla andra av böckerna..
Jag läste, sida efter sida.. Till slut när jag kollade, så  var jag på 14:e Kapitlet.. 10 för många..
Men jag läste på, och när jag bytar sida, så står det plötsligt
" Faktadel för vetgiriga"...
"Gud vad snabbt det gick.." tänkte jag,
Nu är det 5 månader kvar till nästa känsla....
Kram
Linda

Inga kommentarer: