söndag 28 mars 2010

Gårdagen + Fakta slam i Lund

Hej Alla bloggläsare, (ni har väl inte glömt att ställa om klockan 1 timme ? )
Igår åkte jag till Lund för att träffa Kim.M.Kimselius. Jag träffade henne på "Författardagar i Lund"
Jag ,min familj och Roxana tog en fika med henne och fick Kimberlie-ett nytt liv signerad.
Efter fikan med Kim, så skulle vi iväg till Malmö och Kim skulle vara Domare åt en Fakta tävling, där Roxana satt i publiken och fotade och kollade på. Läs mer om den här på Roxanas Blogg och här för att läsa om den på Kims blogg .
Om ni undrar vad Fakta Slam är , så var det Fakta tävlingen.
Lite bilder ifrån Kim.M.Kimselius ´blogg :

Roxana på vänstra sidan av bilden
Kim i mitten
och jag på högra sidan av bilden.

Lite bilder från Fakta Slam:

 
Kim vid Domar-bordet


 
Alla bilder är från Kims Blogg



Ha det bra!
Kram Linda

Inga kommentarer: