tisdag 2 februari 2010

Vanliga frågor ni ställer:

Nu så ska jag besvara vanliga frågor ni ställer till mig
Vill du skriva till Kim? läs här , vill du också fråga en fråga till mig? Maila till Kimseliusfan@hotmail.com
okej, då drar vi igång då:
Fråga: Hej, hur fick du nys om Kims böcker?
svar: Min goda vän Roxana tipsade mig om dem, och jag föll för dem direkt!


fråga: hur mycket kan du om rollfigurerna?
svar: Ganska mycket, eftersom att jag har läst böckerna ett par gånger.

fråga: Vilken bok är din favorit i Theo och Ramona serien?
svar: Alla är vädigt bra må jag säga, men Tillbaka till Pompeji , Giljontinen och svarta döden är mina favvisar.


Fråga: Vad är Kims Mejladress och Postadress?
svar: Se dem här ,


fråga: när började du med Fanbloggen?
svar: någongång i September :-)

fråga: ska du ha något speciellt inför Kimberlie eller Ramona och theo Böckerna kommer ut?
Svar: Självklart, vad det blir, det får ni se ;-)


Tack för frågorna :-) '
skika in till Kimseliusfan@hotmail.com

Inga kommentarer: