onsdag 21 oktober 2009

Ny design

Hej allihopa!!

nu har jag bytat Design som ni kanske ser! Vad tycker ni om den?

Och var den förra bättre eller är denna bättre?

Jag ville testa ha en bild däruppe, men frågan är om jag ska ha en bild på kim eller denna jag har nu..,

Just du får hjälpa mig!

Kommentera här under eller skika ett mejl till Kimseliusfan@hotmail.com !! Jag behööööööver din hjälp!,

Här är en bild som jag är osäker på om jag ska ha under bilden ovanför detta inlägget. Vad tycker du?

Kram Kimseliusfan

3 kommentarer:

Kim M Kimselius sa...

Om jag får tycka till... Jag tycker att denna design är ljus och lättläst och så älskar jag bilden på mig och Maskot!
Kramisar Kim

Kimseliusfan sa...

Självklart får du tycka till!
Tack så mycket!
Kram Kram
Linda :)

Kim M Kimselius sa...

Spännande om du lägger bilden på Kimberlie - Ett nytt liv i huvudet, om det inte innebär att Maskot åker bort, för han för tur med sig. Kramisar Kim