måndag 26 oktober 2009

Layouten på Bloggen

Hejhej!
som du kanske ser, så har jag ändrat Layouten,
Igen? tänker du , men jag är nöjd med denna, jag har oxå fixat bilden där uppe . Jag har den nya Kimberlie-boken i en tankebubbla , eftersom att Kim håller fortfarande på att skriva den! Jag har oxå lagt till lite "taggar" , som du bland annat kan rösta på vilken bokserie du tycker är bäst! ( som Kim har skrivit självklart.) Jag har lov denna veckan, därför kommer många uppdateringar!, imorgon blir det också många uppdateringar , men på onsdag åker jag iväg.
Riktigt skönt, men jag kommer läsa Kims böcker såklart på stranden ;), det gjorde jag förra gången ;).

Och förresten:
Kim Är På Island!, för att hon ska signera och träffa sina isländska fans!!

Kram Kram

Kimseliusfan

Inga kommentarer: